reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Matúš Hollý

Matúš Hollý

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Diakritik. Poviedkuje na Sieťovke. Zoznam autorových rubrík:  SocietaČlovek víťaznýHors sujetZ prašných ciestZ kaviarneNezabudnutéSúkromné

reklama

Človek víťazný

Želatínovo

Matúš Hollý

Želatínovo

Ten drevený most už postúpali mnohí a starostlivo naukladané dosky sa začali pomaly rozpadať. Vyrástol som. Ešte teraz vidím seba a sestru, ako sedíme na vyhriatom kameni a pozorujeme mrviacich sa robotníkov.„A vy ste čí, mládež?"„Od Lelekov!"„Od Zonky a Milana, čo? Nože ich pozdravte. Od Mira Jakubovie."

  • 27. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 737x
  • 0
Okradnem vás

Matúš Hollý

Okradnem vás

Ticho sedela a prstami rolovala obal od čokoládového bonbónu. Nudila sa. Na moje slová síce reagovala občasným „hm" a „jasné", ale v očiach sa jej premietali obrázky odinakiaľ. Hádam zo včera alebo len premýšľala nad tým, čo všetko musí dnes kúpiť. Nepoznáme sa, to preto. S človekom, u ktorého nepoznám len obal, ale zahryzol som už aj do jeho sladkého, či kyslého vnútra, to ide ľahko. Nemôžeš sa uťať. So ženou, ako je ona, však prirodzený rozhovor nezvládnem.

  • 13. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Som prostáčyk

Matúš Hollý

Som prostáčyk

Začínam blogovať tuna a rád by som sa pretstavil. Akože aby ste ma poznali, lebo je fest dôležité, aby ste ma poznali, keď už budete čitať moje blogy. Lebo inak by ste nemuseli pochopiť, že o čom budem pýsať. Inak aj o láske, ale aj o inom. Budem ako hovoriť aj o inom.

  • 1. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 46
reklama
SkryťZatvoriť reklamu